Обслуговування та заправка кондиціонера автомобіля

Заправка автомобільного кондиціонера, як і ремонт кондиціонерів – наш профіль. Здається це просто, але заправка автокондиціонера – відповідальна процедура, при якій порушення технології може мати дуже сумні наслідки. Приїхавши до нас, ви можете бути впевнені, що ми заправимо ваш кондиціонер правильно. Ми розповімо Вам, навіщо кондиціонер заправляти, які при цьому можуть бути підводні камені, як уберегтися від «розводів» на гроші і нав’язування непотрібних послуг.
Перш за все, треба зазначити, що постійна заправка фреоном кондиціонера не потрібна в разі його повної справності, так як вся охолоджуюча система має замкнутий контур. Адже працюють же домашні холодильники багато років без всяких заправок! Однак багато автовласників стикаються з витоком холодогенту з системи кондиціонування і просто змушені вдаватися до заправки автомобільних кондиціонерів із завидною регулярністю. Існує ще поняття природного витоку фреону з системи, при якій випаровується ще і масло, яким змащується компресор кондиціонера, а замість них в системі з’являються повітря і вода. Це відбувається приблизно в 2-3 роки. В цьому випадку потрібно провести обслуговування кондиціонера і тільки після цього дозаправить фреоном і маслом.
Якщо Вам сказали, що фреон в кондиціонері потрібно періодично міняти це маячня і точно «розвод»!
Фреон виходить з системи або в разі витоку, або в разі примусової розгерметизації, наприклад, при ремонті автокондиционера. Причини для розгерметизації системи можуть бути найрізноманітнішими: від корозії труб до надмірної вібрації системи. Своєчасно виявити причину витоку і місце дефекту допоможе тільки діагностика і сервісне обслуговування даних систем автомобіля. Тільки після виявлення причини і місця витоку холодогенту, має сенс заправка фреоном кондиціонера в машині.
Якщо у вас в автомобілі перестав холодити кондиціонер, це привід задуматися не про те, як його заправити, а про те, куди ж дівся фреон. На жаль, багато хто до цих пір перебуває в незнанні і думає, що фреон в кондиціонері «закінчується». До слова, причин відсутності холоду може бути безліч. І зовсім необов’язково це відсутність фреону.
Для виявлення витоку фреону ми використовуємо електронний течошукач. Однак, знайти витік фреону в системі, течошукачем вдається далеко не завжди. Буває, що фреон виходить протягом довгого часу, та й то за певних умов. Або, якщо кілька місць витоків знаходяться поруч. Електронний течошукач показує присутність фреону, але визначити місце витоку точно не представляється можливим.
Для таких випадків, застосовується діагностика ультрафіолетовим барвником. Для цього система повністю заправляється, разом з фреоном і маслом в неї заливається спеціальний барвник, здатний світитися в променях ультрафіолету. Далі всі магістралі просвічуються ультрафіолетовою лампою. Робиться це в спеціальних окулярах. Місця витоків виявляються отруйними жовто-зеленими підтьоками.
«Заправники кондиціонерів», яких розплодилося так багато останнім часом, ставлять перед собою мету лише по-швидкому зрубати грошенят в сезон, не напружуючи власний мозок чимось більш складним, ніж заправка кондиціонера. Для нас на першому місці завжди залишається ремонт автомобільних кондиціонерів, заправка ж – його завершальна процедура.
Якщо кондиціонер Вашого автомобіля погано «холодить», але працює, то досить провести обслуговування кондиціонера. Якщо ж він не працює зовсім, то необхідна діагностика, ремонт і заправка кондиціонера. Визначити це Вам допоможуть наші майстри.

Обслуговування та заправка кондиціонера автомобіля

Заправка автомобільного кондиціонера, як і ремонт кондиціонерів – наш профіль. Здається це просто, але заправка автокондиціонера – відповідальна процедура, при якій порушення технології може мати дуже сумні наслідки. Приїхавши до нас, ви можете бути впевнені, що ми заправимо ваш кондиціонер правильно. Ми розповімо Вам, навіщо кондиціонер заправляти, які при цьому можуть бути підводні камені, як уберегтися від «розводів» на гроші і нав’язування непотрібних послуг.
Перш за все, треба зазначити, що постійна заправка фреоном кондиціонера не потрібна в разі його повної справності, так як вся охолоджуюча система має замкнутий контур. Адже працюють же домашні холодильники багато років без всяких заправок! Однак багато автовласників стикаються з витоком холодоагенту з системи кондиціонування і просто змушені вдаватися до заправки автомобільних кондиціонерів із завидною регулярністю. Існує ще поняття природного витоку фреону з системи, при якій випаровується ще і масло, яким змащується компресор кондиціонера, а замість них в системі з’являються повітря і вода. Це відбувається приблизно в 2-3 роки. В цьому випадку потрібно провести обслуговування кондиціонера і тільки після цього дозаправить фреоном і маслом.
Якщо Вам сказали, що фреон в кондиціонері потрібно періодично міняти це маячня і точно «розвод»!
Фреон виходить з системи або в разі витоку, або в разі примусової розгерметизації, наприклад, при ремонті автокондиционера. Причини для розгерметизації системи можуть бути найрізноманітнішими: від корозії труб до надмірної вібрації системи. Своєчасно виявити причину витоку і місце дефекту допоможе тільки діагностика і сервісне обслуговування даних систем автомобіля. Тільки після виявлення причини і місця витоку холодоагенту, має сенс заправка фреоном кондиціонера в машині.
Якщо у вас в автомобілі перестав холодити кондиціонер, це привід задуматися не про те, як його заправити, а про те, куди ж дівся фреон. На жаль, багато хто до цих пір перебуває в незнанні і думає, що фреон в кондиціонері «закінчується». До слова, причин відсутності холоду може бути безліч. І зовсім необов’язково це відсутність фреону.
Для виявлення витоку фреону ми використовуємо електронний течошукач. Однак, знайти витік фреону в системі, течошукачем вдається далеко не завжди. Буває, що фреон виходить протягом довгого часу, та й то за певних умов. Або, якщо кілька місць витоків знаходяться поруч. Електронний течошукач показує присутність фреону, але визначити місце витоку точно не представляється можливим.
Для таких випадків, застосовується діагностика ультрафіолетовим барвником. Для цього система повністю заправляється, разом з фреоном і маслом в неї заливається спеціальний барвник, здатний світитися в променях ультрафіолету. Далі всі магістралі просвічуються ультрафіолетовою лампою. Робиться це в спеціальних окулярах. Місця витоків виявляються отруйними жовто-зеленими патьоками.
«Заправники кондиціонерів», яких розплодилося так багато останнім часом, ставлять перед собою мету лише по-швидкому зрубати грошенят в сезон, не напружуючи власний мозок чимось більш складним, ніж заправка кондиціонера. Для нас на першому місці завжди залишається ремонт автомобільних кондиціонерів, заправка ж – його завершальна процедура.
Якщо кондиціонер Вашого автомобіля погано «холодить», але працює, то досить провести обслуговування кондиціонера. Якщо ж він не працює зовсім, то необхідна діагностика, ремонт і заправка кондиціонера. Визначити це Вам допоможуть наші майстри.

Фахівці компанії «Lexservice» проведуть комплекс робіт з обслуговування Вашого кондиціонера на автоматичній установці для заправки та обслуговування автомобільних кондиціонерів ARERA 134A від Італійського виробника WT Engineering.

Даний комплекс робіт включає в себе наступні пункти:

  • Вакуумна фільтрація автокондиционера. На цій фазі в системі створюється глибокий вакуум і видаляється волога, що знаходиться в системі, а також старе масло зі слідами зносу компресора.
  • Вакуумна діагностика кондиціонера з перевіркою тиску в системі. На цій фазі автоматична станція перевіряє герметичність системи кондиціонування, показники високого і низького тисків. Вакуумна діагностика дозволяє знайти тільки великі витоки.
  • Заправка свіжого масла з ультрафіолетовим барвником. На цій фазі в систему додається масло і барвник, який дозволить в подальшому знайти найдрібніші витоки методом ультрафіолетової діагностики.
  • Заправка кондиціонера фреоном. На цій фазі автокондиціонер заправляють фреоном в необхідній кількості, після чого система автоматично зливає конденсат.

Після проведення заправки кондиціонера перевіряється його робота (температура охолодженого повітря, також тиск в системі, робота вентиляторів) і проводиться первинний ультрафіолетовий тест. Далі кондиціонер експлуатується в звичайному режимі і, якщо фреон в черговий раз закінчиться (кондиціонер перестане холодити), слід приїхати на діагностику і по ультрафіолетовому сліду знайти місце витоку. Після цього приймається рішення про доцільність ремонту. Іноді буває простіше і дешевше просто раз на рік проводити заправку кондиціонера автомобіля перед теплим сезоном.

Також слід дотримуватися простих рекомендацій по самостійному обслуговуванню автокондиціонера:

  • періодично мити радіатор кондиціонера;
  • в зимовий період заїжджати в тепле приміщення (паркінг, мийка тощо) і давати попрацювати кондиціонеру хвилин 10-15, хоча б раз на місяць.

Щоб автомобільний кондиціонер працював довго і справно, його треба правильно експлуатувати, вчасно проводити діагностику, ремонт і заправку. Своєчасна перевірка дозволить вчасно виявити несправність системи і попередити більш серйозні наслідки цієї несправності.

У компанії «Lexservice» зібраний штат кваліфікованих працівників. Звертаючись до нас, Ви отримаєте якісні послуги за прийнятною ціною.

Замовте зворотній дзвінок або зателефонуйте за тел. +38(096) 227-27-07, +38(095) 227-27-07 щоб отримати більш детальну інформацію.  ЗАПИСАТИСЯ НА ПОСЛУГУ МОЖНА ТУТ: